تبلیغات متنی یک کدام از فاکتورهای اصلی گوگل تدریس خصوصی سئو برای گزینش تندرست پیوند سازی یک وب سایت میباشد و الگوریتم پنگوئن به شدت بر روی آن حساس میباشد. پیش خیس در نوشته ی علمی ای با اسم تبلیغات متنی مقصود نو پنگوئن بهاین نکته اشاره کرده ایم.
چه وقتی از لینک و پیوند های فالو به کار گیری کنیم؟
در مجموع میتوان خاطرنشان کرد زمانیکه لینک و پیوند فرنگی به یک تارنما دارای اعتبار و نفیس داده میگردد عالی میباشد به طور فالو قرار داده گردد، ولی در پیوند سازی های فرنگی معمولا همت می کنیم به وب سایت هایی که حریف ما در seo محسوب می شوند لینک و پیوند ندهیم. در دامه بعضی از مواقعی که در آن ها می اقتدار از پیوند های فالو استفاده نمود را تیتر میکنیم.
1- پست هایی که یوزرها آیتم اعتقادوباور به صورت مهمان ارسال کرده اند
اکثری از نویسندگان دارای اعتبار ترجیح میدهند تا با وبسایت هایی همیاری نمایند که در عوض نویسندگی و ارائه محتوای موثر، به وبسایت شرکت آنان پیوند داده گردد. این گزینه فقط برای ارسال کنندۀ ضیافت که مرتباً در اکنون پست گذاری در تارنما شماست، وبسایت معتبری دارااست و خودتان تماماً به وی اتکا دارید درست گو میباشد.
با این وجود گشوده هم اجازۀ گذاشتن صرفا یک پیوند را بدهید و از استفاده کننده درخواست نمایید تا صرفا اسم خویش یا این که اسم شرکت را به صورت انکر تکست قرار دهد.
2- پیوند به تارنما اشخاص معروفی که با آنها گفتگو نموده اید
چنانچه با یک سلبریتی، کمپانی مطرح یا این که شخص متخصصی در مورد کاری خویش گفتمان نموده اید، پیوند دادن به وبسایت فردی وی اشکالی ندارد. دراین سیرتکامل مفاد گشوده هم برای باور بیشتر از آنان بخواهید تا صرفا از اسم خویش یا این که شرکت در انکر تکست به کار گیری نمایند. همیاری با این تیم از یوزرها بسیار پر ارزش میباشد، زیرا سبب ساز میگردد تا در آجل با اشخاص پر اسم و رسم بیشتری رای زنی فرمائید.
در حالتی که که ناچار میباشید با کسانی که آشنایی کافی معلم خصوصی سئو از آنها نداشته، یا این که افرادی که فکرمیکنید در وبسایت های خویش از تکنیک های لینک و پیوند سازی کلاه سیاه به کار گیری می نمایند گفتمان نمائید، لینک و پیوند ها را قطعاً نوفالو نمایید.
3- پیوند های سرمقاله ای (Editorial)
تبلیغات متنی یک کدام از فاکتورهای اصلی گوگل تدریس خصوصی سئو برای گزینش تندرست پیوند سازی یک وب سایت میباشد و الگوریتم پنگوئن به شدت بر روی آن حساس میباشد. پیش خیس در نوشته ی علمی ای با اسم تبلیغات متنی مقصود نو پنگوئن بهاین نکته اشاره کرده ایم.
چه وقتی از لینک و پیوند های فالو به کار گیری کنیم؟
در مجموع میتوان خاطرنشان کرد زمانیکه لینک و پیوند فرنگی به یک تارنما دارای اعتبار و نفیس داده میگردد عالی میباشد به طور فالو قرار داده گردد، ولی در پیوند سازی های فرنگی معمولا همت می کنیم به وب سایت هایی که حریف ما در seo محسوب می شوند لینک و پیوند ندهیم. در دامه بعضی از مواقعی که در آن ها می اقتدار از پیوند های فالو استفاده نمود را تیتر میکنیم.
1- پست هایی که یوزرها آیتم اعتقادوباور به صورت مهمان ارسال کرده اند
اکثری از نویسندگان دارای اعتبار ترجیح میدهند تا با وبسایت هایی همیاری نمایند که در عوض نویسندگی و ارائه محتوای موثر، به وبسایت شرکت آنان پیوند داده گردد. این گزینه فقط برای ارسال کنندۀ ضیافت که مرتباً در اکنون پست گذاری در تارنما شماست، وبسایت معتبری دارااست و خودتان تماماً به وی اتکا دارید درست گو میباشد.
با این وجود گشوده هم اجازۀ گذاشتن صرفا یک پیوند را بدهید و از استفاده کننده درخواست نمایید تا صرفا اسم خویش یا این که اسم شرکت را به صورت انکر تکست قرار دهد.
2- پیوند به تارنما اشخاص معروفی که با آنها گفتگو نموده اید
چنانچه با یک سلبریتی، کمپانی مطرح یا این که شخص متخصصی در مورد کاری خویش گفتمان نموده اید، پیوند دادن به وبسایت فردی وی اشکالی ندارد. دراین سیرتکامل مفاد گشوده هم برای باور بیشتر از آنان بخواهید تا صرفا از اسم خویش یا این که شرکت در انکر تکست به کار گیری نمایند. همیاری با این تیم از یوزرها بسیار پر ارزش میباشد، زیرا سبب ساز میگردد تا در آجل با اشخاص پر اسم و رسم بیشتری رای زنی فرمائید.
در حالتی که که ناچار میباشید با کسانی که آشنایی کافی معلم خصوصی سئو از آنها نداشته، یا این که افرادی که فکرمیکنید در وبسایت های خویش از تکنیک های لینک و پیوند سازی کلاه سیاه به کار گیری می نمایند گفتمان نمائید، لینک و پیوند ها را قطعاً نوفالو نمایید.
3- پیوند های سرمقاله ای (Editorial)